23 KASIM 2024 TARİHİNDE İLİMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLAMA İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
4870
16:34
13.12.2024

23 KASIM 2024 TARİHİNDE İLİMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERDEN

GÖREVE BAŞLAMA SIRASINDA TALEP EDİLECEK BELGELER 

  1. Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,
  2. Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı / Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
  3. Yurt Dışındaki Yükseköğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen Yükseköğreniminin ve Pedagojik Formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
  4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge Pedagojik Formasyon belgesi yerine kullanılamaz.), istenecektir.
  5. Kimlik Fotokopisi.
  6. Son altı ay içinde çekilmiş fotoğraf (6 adet Biyometrik)
  7. Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydı.
  8. Elektronik Başvuru Formu (Mülakat için alınan form)
  9. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

       10. Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir  durumu olmadığına dair tam teşekküllü hastaneden alınacak olan Sağlık Kurulu Raporu.

Not: Sağlık kurulu raporu Sağlık Bakanlığının "erapor.saglik.gov.tr/portal/" internet adresinde yer alan "e-Rapor Doğrulama" sisteminde sorgulanacak, bu sistemde doğrulanmayan sağlık kurulu raporları kabul edilmeyecektir

     11. Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi

     12. Mal Bildirim Beyanı ( İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden alınabilir)

 NOT: Ataması ilimiz emrine yapılan öğretmen adaylarının Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması İşlemleri Bakanlığımızca yapılmaktadır. Güvenlik Soruşturması olumlu sonuçlanan adaylara; başvuru sırasında beyan ettikleri Gsm numaralarına göreve başlamaya ilişkin kısa mesaj şeklinde bilgi verilecektir.

Göreve başlamaya ilişkin bilgi mesajı alan aday, yukarıda istenilen belgelerin asılları veya onaylı birer fotokopileri ile beraber İl'e uğramadan atandıkları ilçe milli eğitim müdürlüklerine doğrudan gidip istenen belgelerle birlikte göreve başlayacaklar. İlimiz merkezine atanan öğretmenler ise İl Milli Eğitim Müdürlüğüne geleceklerdir.

İletişim Numaraları : 0484 223 10 28

                   Dahili :  130-131-132

                                                                                     Siirt İl Milli Eğitim Müdürlüğü

 

Yayın Tarihi: 13.12.2024