Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehber (BTR) Öğretmen 2. Dönem Görevlendirmesi
Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehber (BTR) Öğretmen 2. Dönem Görevlendirmesi
Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünün 30.12.2015 tarihli ve 13507730 sayılı yazısı gereği ilimiz genelinde FATİH Projesi kapsamında bulunan örgün eğitim kurumlarına 2. Dönem (06.02.2017 - 16.06.2017) "Fatih Projesi BT Rehberliği" görevlendirmesi yapılacaktır.
YAPILACAK İŞLEMLER
Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri;
Başvuru dilekçesi yazdırılarak imzalanacak, kurum müdürlüğüne onaylatılacaktır. İmzalı ve onaylı başvuru dilekçesi taranarak öğretmenin kadrosunun bulunduğu eğitim kurumunun meb.k12.tr uzantılı kurumsal e-posta adresi üzerinden btkoordinator56@meb.gov.tr e-posta adresine gönderilecektir. Ayrıca evrak gönderimi yapılmayacaktır.
Sunucuda (meb.k12.tr) aksaklık yaşanması durumunda imzalı ve onaylı başvuru dilekçesi öğretmenin başvuruda kullandığı e-posta adresi üzerinden fatihprojesi56@gmail.com adresine gönderilebilecektir.
Görevlendirme için başvurulabilecek okulların listesi yazının ekinde yer almaktadır.
Başvuru tarihleri:
Başlama: 16.01.2017
Bitiş : 27.01.2017
<<< Başvuru ile İlgili Açıklamalar >>>
<<< Resmi Yazı >>> ( 30.12.2015 Tarihli Resmi Yazı)
<<< EK - 1 >>> (Fatih Projesi BTR Görev ve Sorumlulukları)
<<< EK - 2 >>> (Başvuru Dilekçesi)
<<< EK - 3 >>> (Sınıf içi Uygulama Formu)