Sözleşmeli 657/4/B Kapsamında AŞÇI / AŞÇI Yardımcısı Olarak Atanacakların Tercih Edecekleri Münhal Eğitim Kurumları İle İlgili Duyurusu
Sözleşmeli 657/4/B Kapsamında AŞÇI / AŞÇI Yardımcısı Olarak Atanacakların Tercih Edecekleri Münhal Eğitim Kurumları Duyurusu
Bakanlığımız Merkez ve Taşra teşkilatında 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (b) fıkrası kapsamında istihdam edilmek üzere, İlimiz emrine ataması yapılan personellerin (Fizyoterapist, Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) yerleştirmeleri aşağıda yapılan açıklama ve belirtilen çalışma takvimi içerisinde yapılacaktır.
İSTENEN BELGELER
1- Başvuru sonuç belgesi.
2- 2020 KPSS (B) grubu sonuç belgesi.
3- Diploma aslı veya onaylı örneği, (adaylar başvuru tarihinin son günü olan 05.11.2021 tarihi itibarıyla başvuruda bulunduğu eğitim düzeyi ve alanında mezun durumda olmaları gerekmektedir).
4- Aşçı ve aşçı yardımcısı pozisyonuna yapılan başvuru için istenilen sertifika veya belge.
5- Güncel tarihli adli sicil kaydını gösterir belge.
6- Sağlık Kurulu raporu mesleğin ifasına engel olacak bir hastalığı bulunmadığına ilişkin, (Aşçı olabilir ibareli) tam teşekküllü sağlık kurumlarından alınacak sağlık kurulu raporu.
7- 3 adet Biyometrik fotoğraf.
8- Mal Bildirim Beyanı (İl Milli Eğitim Müdürlüğünden Temin edilecek)
9-Kimlik Fotokopisi.
10-Askerlik Durum Belgesi.
11-Emeklilik, Yaşlılık veya Aktif Hizmete İlişkin SGK Hizmet Belgesi (Herhangi Bir Sosyal güvenlik Kurumundan)
NOT: Evraklar poşet dosya içinde teslim edilecek.
AÇIKLAMA
Yukarıda istenen belgeler en geç 21/12/2021 tarihi mesai bitimine kadar Müdürlüğümüz atama şubesinde olacak şekilde şahsen veya posta yoluyla ulaştırılması, posta yoluyla gönderilecek belgelerde yaşanılacak gecikmelerden müdürlüğümüz sorumlu değildir.
Adaylar, tercihlerini müdürlüğümüz resmi internet adresinde ilan edilen eğitim kurumları arasında atanmak istediği kurumu ekli başvuru formunu doldurarak yapacaklardır.
Adaylar ilan edilen eğitim kurumlarının tümünü seçebilirler ilan edilen eğitim kurumlarının tümünü seçmeyen aday, tercihine yerleşmemesi durumunda yerleştirilmesi tercih dışı kapsamında yapılmayacaktır.
Adaylar başvuru tercih formunu ile başvuruya ilişkin istenen diğer belgeleri aynı zarf içinde göndereceklerdir. Farklı tarihlerde gönderilmeyecektir.
Gönderilecek belgeler müdürlüğümüzce kurulacak olan inceleme komisyonunca incelenecektir. Atamaya esas belgeleri uygun olan adayların yerleştirilmeleri başvuru kılavuzunda belirtilen esaslar doğrultusunda yapılacaktır. Adayların beyan ettikleri bilgiler ile buna bağlı verdikleri belgelerin doğruluğu tespit edilmeyenlerin ataması iptal edilerek, belgeleri iade edilecektir.
Ataması yapılacak olan adaylara tebligatlar başvuru sırasında beyan ettikleri cep telefonlarına kısa mesaj olarak yapılacaktır. Kendisine atama tebligatı yapılan aday 15 gün içinde göreve başlaması gerekmektedir aksi halde ataması iptal edileceği gibi bir yıl boyunca herhangi bir kamu kurumuna ataması yapılmayacaktır.
ÇALIŞMA TAKVİMİ
Belgelerin İl Milli Eğitim Müdürlüğüne Gönderilmesi |
08-Aralık 21/2021 |
Belgelerin İl Milli Eğitim Komisyonunca Değerlendirilmesi |
22-Aralık 24/2021 |
Atamaların Yapılması |
27/Aralık 2021 |
Göreve Başlama |
28 Aralık 2021 tarihinden itibaren |
EKLER:
1-Kurum Tercih Listesi (2 syf.)
2-Başvuru Tercih Formu(1 syf.)
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
08/12/2021
NOT. Evrakını Posta ile gönderecek adaylar için;
İl Milli Eğitim Müdürlüğü Yeni Mah. Hz.Fakirullah Cad. No:78 D Kat.3-4-5
Merkez/SİİRT
TLF:04842231028