Page 26 - SİİRT ÇALIKUŞU
P. 26

25     Siirt İl Millî Eğitim Müdürlüğü



                                                SİİRT’İ

                      BİLİM FUARLARI


                        RÜZGARI SARDI




                                   İlimizdeki okullarda öğrenciler tara-
                                   fından 4006 TÜBİTAK Bilim Fuarları
                                kapsamında yapılan bilimsel çalışmalar
                                              okullarda sergileniyor.





            arklı   sosyo-ekonomik       lerinin kazandırılmasına katkı
            seviyedeki  bölge  okul-     sağlamaktadır.  İlimizde  bu
       Flarının  bilimsel  projelere     tür  bilimsel  projelere  katılan
       eşit  katılımının  sağlanması,    okul  sayısı  her  sene  artıyor.
       Gerçek  hayattaki  soru  ve  so-  Okullarımızda bu tür bilimsel
       runlara çözüm bulunmasında        sergilerin olması öğrencilerin
       bilimin  ve  bilimsel  çalışma-   çok yönlü gelişimi açısından
       ların  öneminin  öğrenciler  ta-  önem  arz  ediyor.  Bilim  fuarı
       rafından uygulayarak ve veya      sergisinin  gerçekleştirilme-
       yaşayarak      öğrenilmesinin     sinde emeği geçen öğretmen
       sağlanması  amacıyla  okulla-     ve  öğrencilerimizi  kutluyo-
       rımızda  Bilim  Fuarları  düzen-  rum.” ifadelerine yer verdi.
       leniyor.




       İl  Millî  Eğitim  Müdürü  Deniz
       EDİP  ilimizde  yapılan  Tübitak
       4006  Bilim  Fuarlarını  ziyaret
       ediyor.  Fuarı sergisini ziyaret
       eden Siirt İl Millî Eğitim Müdü-
       rü  Deniz  EDİP,  okulun  idare-
       ci  ve  öğretmenlerinden  sergi
       hakkında bilgiler aldıktan son-
       ra öğrencilerin yoğun emekler
       sonucu  hazırladıkları  projeleri
       dikkatle inceliyor.



             ir  bilim  fuarı  sergisin-
             de  bir  takım  açıklama-
       Blarda  bulunan  Edip;  “
       4006  TÜBİTAK  bilim  fuarları
       öğrencilerimizin  bilimsel  ça-
       lışmalar gerçekleştirme konu-
       sunda teşvik edilmesine, soru
       ve  sorunlara  çözüm  bulma
       yoluyla bilimsel süreç beceri-
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31