Page 31 - SİİRT ÇALIKUŞU
P. 31

Siirt İl Millî Eğitim Müdürlüğü       30





                   Simge ŞAHİN yazdı...


























       “YETENEĞİM GELECEĞİM” OLSUN DİYEN

                              ÇOCUKLARA İL MİLLÎ EĞİTİM

                 MÜDÜRLÜĞÜNDEN BÜYÜK DESTEK






                  iirt  İl  Milli  Eğitim  Müdürlüğü   rin takibi de aktif sürecin bir parçası.
                  bünyesinde  hazırlanan  “Ye-  Yalnızca  akademik  eğitimin  bir
            Steneğim        Geleceğim”   adlı   parçası  olan  öğrencilerin  değil;
            proje  kapsamında  açılan  kurslar-  müzik, resim, spor alanında yetenek-
            da,  maddi  imkanları  ve  yetenekleri   li  olan  ve  bu  doğrultuda  kendilerini
            çerçevesinde  eğitim  fırsatı  bulma-  gerçekleştirmek  isteyen  öğrencile-
            ya  uygun  olmayan  öğrenciler  için   rin de yollarının açılması ve hayalleri
            ücretsiz olarak çeşitli eğitimler ver-  için desteklenmeleri çok önemli. Biz
            iliyor.                             de bu öğrencilerin gelişimleri için İl
            İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde   Milli Eğitim Müdürlüğü olarak elim-
            belirlenen  kurum  ve  kuruluşlarda;   izden  geleni  yapmaya  devam  ede-
            müzik, resim ve spor alanındaki ye-  ceğiz.
            tenekleri belirlenen öğrencilerin, özel   İlimiz  Milli  Eğitim  müdürlerinin  sa-
            yetenek  sınavlarıyla  öğrenci  seçen   nata  ve  spora  verdiği  özel  destek
            okullara yerleşmeleri için hazırlanan   sayesinde  hayata  geçen  bu  pro-
            çeşitli  kurslara,  bu  eğitim-öğretim   je  kapsamında;  İl  Milli  Eğitim
            yılında başlandı.                   Müdürlüğüne  bağlı  Ortaokullar  ve
            Kursların  temel  amacı,  yetenekli   Siirt  Halk  Eğitim  Merkezi  bu  yıl  ve
            çocukların  yetenekli  oldukları  alan-  her yeni eğitim öğretim yılının başın-
            larda var olabilmelerinin, kendilerini   dan  itibaren  belirlenen  atölyelerde
            geliştirmelerinin önünü açmak.      eğitimlerine devam edecek.
            Bu  doğrultuda  okullarda  yetenek
            taraması  yapılan  öğrenciler,  ilim-
            izdeki   Müzik   Öğretmenlerinden
            oluşturulan kadro tarafından eğitili-
            yor, gerekli denetimler ve öğrencile-
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36